Härligt kul dag!

Underbar dag, precis vad jag behövde också! Efter en kort sväng i centrum gick jag över till idrottshallen för att se på Nyårscupen som F-97 spelade slutspel i. Tre spelare från laget var inlånade också. På läktarn möttes jag Fanny Frida Josefin & även Emelie för att skrika på tjejorna på plan, fota & skratta, vilket jag har gjort mycket idag! Härligt! När BSK inte spelade sprang 4effektiva brudar iväg för att köpa sushi & thaimat till lunch utan att missa någon match vi ville se, utmärkt! Så blev det lite klumpigt ätande, ännu mera skrikande, skrattande & fotande. I matchuppehåll blev det lite fotboll för vår egen del också, skoj! Grymmaste Tvillingarna & bästa målvakt Sabina var förövrigt toppen på plan & det var kul att se, även om det inte direkt är nyheter (-;


Nu ska jag chilla ett tag och efter7 får vi gäster på kräftpaj och lagom kvällsmat. Trevligt!
Hörs igen!

Tillsammans med detta alldeles vanliga folk har en skojig dag tillbringats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0