Fix&Färdigt!

Tjolahopp!
Känner att jag har fin koll på läget nu, trots att detta är den dag då jag slutar som senast. Skolan gick ju i allifall, till&med matten kändes rolig & enkel, det händer inte varje dag? 
Men har gjort en liten miniplanering som vanligt. Skriver ett inlägg nu, tidsinställer 1-2st till kvällen så blir det kanon! Just nu måste jag nämligen skriva på mitt teoriarbete i idrott om hälsa. Det är verkligen så himla kul, jag älskar det!
   Sedan blir det middag, och så har jag träning ikväll, fotboll! Jippie, fy vad skoj det ska bli alltså, JAG ÄLSKAR FOTBOLL

När jag kommer hem vill jag bara ta det lugnt & duscha kanske fixa något litet plugg, och sedan lägga mig. Känner att sängen väntar tidigt ikväll, och det gör den rätt i!
Kika in senare igen så visar jag upp något kul säkerligen!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0