Fångarna på Fortet

Åh vad skönt det är att sitta i sängen med rosa mjukis, frottésockar, pyamaslinnet och massa kuddar! Det behöver jag verkligen, idag har det inte varit många lediga minutrar. Med tanke på hur tidigt jag steg upp idag borde jag chillat lite mer, men icke sa Nicke, jag tycker det är trevligt att göra saker. Var ju som sagt på träning 2timmar, och min teknik ligger på botten nu, och hjärnan var seg som kola pga väckarklockans tid idag, därför var jag seg mentalt på träningen, även om jag orkade köra på det fysiska.  Men när mamma hämtade mig var hon tvungen att åka förbi på Friskis&Svettis för att fixa något, och då passade jag på att hänga med & svänga på rumpan i en låt eftersom de hade zumba-marathon där, häftigt! Synd att jag missade, men herregud vad gör man inte för fotboll?
Direkt efter en kort dusch promenixade jag hem till kusinerna & deras mamma sjön lite med mig och hjälpte mig med en sång & vi spelade, alltid lika kul! Har nyligen mättat magen med ägg, filmjölksbröd med ost, och massa färsk annanas, MUMS!

Nu väntar Fångarna på Fortet i sängen, missade igår.
Sov så gott, mina ögon börjar redan slockna!

Jag kan ju inte missa blogg-laget!


Kommentarer
Postat av: Frida

Dom förlora!! och var sämst!



FUTBOLL <3

2011-01-02 @ 22:08:16
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0