Dubbelskojig dag!

Idag har jag inte haft en sekund över till bloggning, & inte direkt lust heller, eftersom jag haft så mycket annat skoj för mig! Mycket menar jag då!

Dagen började lugnt, har bl a sjungit med min morbror & hans fru & lekt lite med musik och toner om man kan formulera sig så. Sedan var det bara hem, på med utekläder, täckbyxor, mössa, vantar & rota fram pulkan. Självklar var macka, frukt & termos med blåbärssoppa nedpackat också. Då gav jag mig av till en grym backe för att ha riktigt skoj med Frida Fanny & Josefin. Blev massa fikapauser men mest pulka och alla möjliga andra färdmedel ner för backen. Det blev inte heller sämre när Tvillingarna dök upp med Sabina. Hjälp vad roligt vi hade alltså!! Känner att blåmärken kommer växa överallt på min kropp eftersom vi ständigt råkade köra över ett stort gupp, åka över varandra eller trilla av, HAHA
När vi kände oss klara kom mamma ner med mina träningskläder och jag körde ett temapass (musikal)Friskis&Svettis som ligger precis bredvid pulkabacken. Dock körde jag lite på sparlågan och missade liksom till&med de enklaste stegen ibland, men jag var väl trött & hungrig... (:

Nu har jag bara suttit hemma & duschat & ätit middag med mig själv. Tänkte antagligen bara ta det lugnt ikväll. Eventuellt ska vi träffas igen, pulkagänget, men får se om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0