Dagens Hjälte!

Anledningen till den sena uppdaten idag heter Mikaela & är min bästavän.
När man kommer till skolan på morgonen sådär helt ospeciell frågor hon glatt "vad gör du efter skolan?" ingeting eftersom jag fortfarande är sjuk och inte kan träna blir mitt svar. "Fika på nya cafét Kardemumma? Jag bjuder!"
Alltså den människan är helt underbar. Amazing. Så en bra skoldag slutar ännu bättre när 4bästavänner knallar in på ett fräscht café med ett leénde på läpparna. Alltså den bruden har verkligen koll på vardagslyx + uppmuntran!? Annars har vi haft en toppendag, glada miner & dagens hgösta skratt blev nog i matsalen när jag & Frida sköt ärtor från våra förkylda näsor...Så underbart med föryllda stunder! Trots att vi alla fyra är väldigt upptagna av oss, hinner vi trots allt ses & mysa lagom ofta. Förutom att vi går i samma klass då, hehe!
Imorgon blir det middag hos mig, eftersom vi blir ifrån varandra på lovet.
Ikväll tänkte jag förbreda inför morgondagen, då ska det bli maskerrad på skolan, alla 9:or utklädda! Så jag har förutom min egen oufit lovat bort ½ min garderob, så det gäller att hålla koll på beställningarna! Sedan vill jag jättegärna komma iväg & titta på skidbyxor, men får se om vi hinner...
Annars blir det att njuta av att veckan är över. Hoppas på tid för massa Kent-musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0