Slutkörd på packning

Åh jag är alldeles dödstrött! Jag har nu suttit still ca10minuter idag totalt...
Har haft fullt upp med att sedan jag vaknade imorse förbereda inför Sälen imorgon, woho!
Jag har packat & lagt fram skidgrejor till backen, och de vanliga kläderna att ha i huset, necessär, badkläder osv. Sedan har jag & mamma varit och handlat mat och annat smått&gott som behövs för den ultimata fjälllresan. Typ 2 böcker på bokrean. Ska dessutom skaffa en tidning att ha på bilresan. Jag älskar att åka bil länge & långt, så mysigt när man bullar upp med en massa saker att göra! Tror det blir min favorit amelia, som jag inte läst på snart 1år, trots att det är tant-tidning nummer1 som jag verkligen älskar?
Jag har även varit & shoppat, nya skidbrallor. Jag har ett par svarta, men det är inte riktigt min färg. Slutligen, efter mycket letande blev det ett par turkosa med grymt snygg passform. Turkost är min favoritfärg också, som ni kanske vet. Den missmatchar jackan på ett sådär snyggt sätt, ni får se bilder från backen när jag kommer hem. Dock var det dyra, betalde själv, men jag ville ha dem, och då får det till att svida lite plånkan (;

Nu väntar middag om en stund. Sedan blir det mera packande... Fler inlägg kommer upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0