Osportsliga symptom

Åh nej, ingen träning blev det idag. Fy vad illa det känns.
Jag verkligen avskyr att missa träningar, det spelar ingen roll om man inte kan göra något åt det, som idag. Jag borde inte träna på grund av lätt huvudvärk, halsont & början på hosta. Men ändå. Det känns som att man missar så mycket, umgänget, spelet, kondition & styrka, det mentala osv.
Jag älskar alltid att komma till fotbollen, just för att man glömmer så mycket annat & bara fokuserar sig samtidigt som man sysslar med något man älskar & utvecklar, man har riktigt kul på färden.
Men jag tänker i allifall gå ned till slutet av träningen för att höra mig för lite &
lämna in min underskrift till spelarlincensen som tränarn ska ha.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0