Godmorgon, solen!

Tjingeling! Jag är på solstråle-humör idag, som de flesta mårnar. Det som gör mig lite putt bara, är att jag inte kan/får promenera till skolan eftersom att termometern visar -20, WOHO

Brukar aldrig ha tid att blogga på morgonen, men pappa fixar skjuts, + att vi har sovmorgon. Ändå gick jag upp tidigare för att duscha & tvätta håret, så får man en massa tid över, riktigt najs!
Har till&med hnnit måla mina naglar med stärklack, så de pallar kylan. Snart ska jag plocka på mig smycken, kofta & böja ögonfransarna. Juste, får inte glömma att bädda sängen heller. Men eftersom jag aldrig gör det borde jag väl inte göra det torsdagen den 24 februari 2011 heller. Eller?

Efter skolan blir det återigen en dag som inte bjuder på något särskilt. Eftersom att jag inte får träna. Mitt liv liksom tynar bort när jag inte tränar. Vad gör man då istället liksom? Fast igår, jag lovar, var helt grym på att chilla. Jag kollade på TV i 1½ timme i --- (haha, det blir "i streck", fattar ni? Eftersom att 3 streck på raken blir 1 långt streck)
Förresten skrev jag ut & under min gymnasieansökan idag. Sista dagen att välja är idag, och nu ska lappen in till SYV. Ni får höra mina val + motiveringar efter skolan idag.
PUSS  


Sådär natural på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0