Dessa lördagar...

Lördag idag, därför ingen vidare update. Ingen vidare statistik heller som vanligt på helger, så det jämnar ut sig! :P
Började dagen med att träna småttingarna 1timma, massa barn var det, men vi hade trevligt! Promenad fram & tillbaka till idrottsplatsen, sedan har dagen mest spenderats hemma med att få till min fotoagenda. Men ni anar inte hur coolt det här kommer bli! Nu är det väl bara ågon liten detalj kvar innan allt sitter som det ska. Då är det bara betala som gäller. Jag längtar så tills att jag kan hämta ut min egendesignade kalender!
Nu står jag i morgonrocken, vilket jag inte borde eftersom jag ska vara klar om 20minuter. Maria hämtar upp mig så ska vi + resten av bästisarna käka thaimiddag tillsammans, underbart! Följer med Frida hem sedan för mys.
Vi hörs igen imorgon, hoppas ni får en lika kanon helg som jag?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt med träning :D

2011-02-05 @ 20:33:37
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0