Datorn mördar min glädje

Jag är galet taggad på bloggen, faktiskt! Men min datorn har antagligen besämt sig för att sluta fungera. mycket om att hänga upp silet tycker den otroligt mycket om att hänga upp sig varje sekund. Så att musen inte går att röra, att texten inte gr att skriva, den vill tala oamtidigt som något annat startar. Det här gram, samtidigt som något annat startar. Det här är så inte kul. Därför ser dettiker Johan & P åt. Ska höra med mina tekniker Johan & P åt. Ska höra med mina tekniker Johan & Pappa vgga, och har smörmycket g är gal1 sugen på att blogga, och har smörmycket idéer. Men visst, strejka du bara....... BAAAAJS

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHAHAHA, gud du måste läsa igenom det du skrivit.. "Därför ser dettiker Johan & P åt. Ska höra med mina tekniker Johan & P åt. Ska höra med mina tekniker Johan & Pappa vgga"



Hahahahahaha!

PUSS

2011-02-13 @ 13:17:56
URL: http://utoo.blogg.se/
Postat av: Din bästavän

hej.

du har en väldigt fin bligg, hörru du du! :)

jag kollar lite då och då. basallavett, och basaruvett!

jag måste säga att det var roligt att jag fick ett eget inlägg när jag kom hem ifrån thailand, TACK.

MEN, jag tycker att jag nämns litelite för sällan! du vet hur glad jag blir när jag går in din blogg och får läsa lite om mig själv... :)

så om du kan nämna mig skulle det lysa upp min dag. basaruvett,så älskar jag dig. typ.lite. eller. ganska. mycket. när. jag.tänker. efter. PUSS

2011-02-14 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0