Veckans härligaste dag!

Jag KAN bara inte vara ensam om att tycka det, eller hur? (o:

Efter en helt vanlig skoldag, som vanligt lagom rolig & intressant, så cyklade jag hem och fotade i godan ro. Gick bara in och hämtade lilla rosa digitalen och sedan tog ca 70 bilder, mest på växterna i trädgården, men en del motivfotografering också. En systemkamera önskas, tack!
Håller på att ladda över bilderna i datorn, men det har blivit så himla knasigt med det där! Måste fråga storebror efter en bra lösning på mitt problem...

Lite senare tänkte jag cykla ned till centrum och köpa massa naturgodis! Jag och bästavän Maria ska ha en riktig myskväll bara vi två, det var så länge sen. Och ingen av oss äter godis, därför blir det massa exotic snacks med yogurtdragée, eftersom det inte räknas som godis. Jag är även sugen på min favorit-mörkchoklad, den med citron & ingefära, ni vet?

Utlovade bilder på mina kläder idag:

Förvånansvärt resultat? Blue today!

Skinnpajsen lånad från mamma. Jag äger ju egentligen en grå/brun,
men den tog mor min idag, och då tog jag hennes. Personligen tycker jag
att min look blir mer rockig i svart, jag tror det känns så med mitt blonda hår...
Tunn halsduk från Svea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0