Utmattad efter lördagen

Puh, jag är verkligen helt slut. Helt slut!
Jag tog ju en snabb, rätt lång promenad hem från Maria, och sedan hemma en snabbis och sedan cyklade ner till Bippen där jag dömde. Tur i oturen blev den ena matchen inställd, så jag dömde bara en, men fick betalt för två, eftersom det blev WalkOver. Så cyklade jag hela vägen där nerifrån, hela vägen bort till farmor&farfar och åt middag där.

Så fort jag kom hem, vid fyra-tiden, hoppade jag direkt in i duschen och duschade håret, scrubbade, länge & hett. Skönt att bli av med all smuts och svett. Jag orkar inte göra något annat än att ligga med datorn på magen i sängen och äta upp naturgodiset... Väntar på att Blueberry Butter som jag dränkte huden i, ska sjunka in. Under tiden sitter jag i mina gröna sommar-frotté sjorts och en stor t-shirt.

Snart ska resten av familjen åka till några vänner, men jag är verkligen för slut för att röra mig längre än inom huset...
Vi hörs sen,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0