Tar det lugnt på kvällskvisten

Jag ska faktiskt titta på den superheta partiledar-debatten mellan Fredrik Reinfeldt & Mona Sahlin på TV, eller i alla fall lite grand. Jag ska börja lära mig ordentligt om poitiken, och jag tycker faktiskt det går helt okej!

Imorgon är det lite sovmorgon, vi börjar nio. Vilket betyder att jag just ikväll kan ägna tid åt att ladda ner massamassa musik till iPod. Tyvärr tror jag inte jag hinner lägga in allt ikväll, men att jag i alla fall klickat upp nedladdningsprogrammet och börjat söka låtar är ett stort steg för mig. Jag har alltid något som gör att jag inte hinner fixa med sådana fritids-saker!
Innan jag lägger mig har jag nya saker jag vill fylla mitt älskade aneckningsblock med. Sen ska jag läsa en stund och så sova ordentligt och länge inatt! Imorgon börjr en ny vecka och ny energi och nytt arbete ska börjas!
Veckorna brukar ju gå så snabbt och vara roliga, så det ska inte bli något problem att gå till skolan igen?

Nu ska jag fortsätta med musiken och kanske hör jag några politiska frågor från TV:n.
Ha en fin kväll,
SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0