Testa gym

Man blir verkligen helt sltu av att leda, visa, lärar ut, mäta, hämta&lämna spjut en hel dag!
Dock är det fantastiskt skoj, men det tär på hjärna och hjärta!
Dagen blev verkligen lyckad, och vi funkisar fick otroligt med beröm av både elever och lärare. Jag älskar ju att leda, så för mig är det inga probs (-:

FridaH och jag skulle ta en titt i centrum efter skor, men ingen av oss orkade stå på benen särskilt länge, så det blev bussen hem för oss. Trodde inte jag skulle orka så mycket, men Cecilia fick med mig ut på promenad efter lite mellis och prat. Sen var vi hema i hennes nya hus och tittade, superfint!

Innan middagen ska jag och mammsen till Friskis&Svettis och prata, mingla runt, testa träna och bekanta oss med det nybyggda gymmet. Jag är tveksam till gymkort faktiskt. Jag är ju den som allra helst tränar naturligt, och använder kroppen, men allt är värt ett försök. Är för övrigt stammis på alla passen de kör, hehe

Vi hös sen!

Fotbollsleader i somras, grymt skoj och lärorik vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0