Sverige-Ungern på Fredagsmyset!

Tjabba tjena! (-;
Jag KAN uppdatera bloggen före nio på kvällen!

Yes, så är det ju, och idag är det fredagsmys igen! Milda makaroner vad veckorna går fort, för att inte tala om helgerna! Snart är det ju oktober, sedan december med julafton, borde jag börja fundera över julklapparna kanske? Jag är en planeringsmännsika med rutin, så jaa varför inte?
Nja, skämt åsido!

Jag ska snart byta om från min blå klädsel som ni får se snart, och sedan börja förbereda mig för Solna ikväll. Jag nämnde igårkväll att jag ska på match med fina laget på Råsunda idag, och se berömda Sverige-Ungern lira boll! Det ska bli så grymt härligt! Sverigehalsduken och linnet måste på! (-:

Jag har lovat Cissi att följa med och köpa en chailatte på Wayne's i centrum innan vi ska ner till station och möta resten av ungdomarna, så nu blir det tidig middag och massa musik på Spotify i huset.
Jag tror vi hörs sent ikväll,
CIAO

Hoppas alla får en underbar helg

En bukett blommor till er underbara som betyder viktigt för mig,
ni vet själva vilka ni är ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja & tack haha :D

2010-09-03 @ 15:51:24
URL: http://samh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0