Skyddsängel

Vid elva i morse gick jag och mamma en promenad i spåret i skogen. För "säkerhets skull" hämtade mamma en påse, "ifall vi hittar någon svamp". Gissa vad som händer? Vi kommer hem kanske bara 70minuter senare med ca 1 kilo krattkantareller!! Lyckat, må jag säga!
Det är verkligen harmoniskt och skönt, och dessutom inspirerande för mig att lugnt gå runt, eller raskt i skogen för att hämta andan och samla energi. Jag älskar att tilbringa tid utomhus. Lite svampplock bidrar bara till den härliga stämningen med nerfallna löv och bitande luft.

Sedan har jag träffat bästa Cecilia (till dig: Jag lyssnar just nu på Hjärta med Kent, och den känns verkligen som du, och jag är tacksam att ha dig) och pratat igenom lite grand och jag vände hem vid Bippen för att komma hem och äta lunch.
Nu är det gjort, och jag har spelat piano & sjungit lite grand. Ska plugga lite matte och NO nu, innan jag sticker till Friskis&Svettis. Tror det blir ett medelpass och lite instruktioner på gymmet sen.
HÖRS sen

Ingen lämnas kvar
Jag hämtar dig bakom fiendens linjer
Ingen lämnas kvar
Jag skyddar dig med all kraft jag har mot svinen

--- Jag skrev mitt namn i vattnet
så du vet var jag finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0