Seg som kola & sirap

Det är verkligen just så jag känner nu! Jag hade tänkt plugga NO, börja på en uppsats om kraft & rörelse. Då har jag ca två veckor på mig innan den ska vara klar, och det är alltid bra att ha satt igång och ha en början! Jag kan börja med lite research och ideér! Bekanta mig med ämnet, som vi fick lära oss på studietekniken!
Sedan hr jag ungefär en sida i matte som bör göras, men jag har i alla fall till måndag på mig! Jag tar det lite lugnt istället, eftersom jag är så fruktansvärt seeeeeeeg!

Förresten, idag hade vi skolval! Jag gick klockrent fram och plockade min valsedel och stoppade ner kuvertet! Jag och några till från klassen var även värdar, så vi ledde de andra skolklasserna och volonterade. Kul!
Lektionen innan hade vi debatt om en politiska fråga/parti man hade valt ta ställning till, det är verkligen superintressan och kul! 

Jag har träning sent ikväll, vid åtta. Jag lär somna snabbt när jag lägger mig i alla fall! 

Efter lite skolarbete blir det att bara ta det lugnt och läsa tidningar i sängen


De börjar närma sig nu. Idag har det regnat rejält i omgångar. Men
jag gillar hösten på riktigt, den årstiden är lika fantastisk som de andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0