Ni behövs, vänner, allihopa!

Jag är snart klar för sängen. Vi har sovmorgon imorgon, börjar kvart i nio.
Matchen slutade vi som segrare med 3-2 mot Sollentuna United. Skönt med vinst för 96:orna igen (som i helgen då jag också spelade) som det inte gått så himla bra för denna säsong...
Dock har jag aldrig varit mer missnöjd med min egen insats i en match. Usch jag gillade inte alls det här..!

Nu ska jag begrava mig i min egen sorg och depression tillsammans med Kent i överflöd.
Min soyamjölk tog just slut också, buhu. Nä fy, inte vara så grinig!
Men ursäkta, men jag mår verkligen inte toppen just nu.
TACKAR KENT
& bästa vän Maria för stödet


Thank you for always being my friend ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

- nämen vad gulligt!

2010-09-30 @ 16:30:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

- så sant du :) åh vad snäll du är, tack så hemskt mycket det glädjer mig att höra! puss på dig!

2010-10-01 @ 15:04:29
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Din bästavän!

kommer alltid finnas där! <3 <3

2010-10-04 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0