Mat är gott!

Mm, mums vilken underbar middag! Jag älskar kyckling fylld med fetaost och soltorkad tomat, tillagad i ugn. Till det ugnsbakade rotfrukter och potatis. Frossade i rödbetor, palsternacka, kålrot, morötter, selleri mm. Toppat med tzatziki, ruccola och timjan blev resultaten minst sagt succé! Nu ar vi ätit ost & kex, och jag har börjat tjuva på det gudomliga, speciella och annorlunda äppelpajen! Har lager vi efter årstid må jag säga. Äpplena kommer från trädgården, såklart!

Som sagt, jag fuskar med pajen (tror jag lägger upp det läckra receptet i bloggen vid tid) då jag ska iväg till fina vännen Frida nu och se på film och mysa. Kanske lite mer folk där också. Förutom småkakor (å cupcakes) är paj min passion här i livet, både mat och efterrätt. Jag är verkligen galen i det!
JAG ÄLSKAR MAT

Nu kilar jag iväg,
PUSS


Är nog dags för en rejäl omgång av dekoration snart. Har lite
ideér och inspiration för olika utseénde och smaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0