Kvällsmys!

Efter en dusch efter träningen, som för övrigt var väldigt blöt... Ska jag nu strax gå och lägga mig. Ska läsa klart lite mer om partierna, och vet ni vad? Jag tror jag har ställt mig på en sida nu! Jag tror jag vet vilket parti som mest står för mina åsikter! Fast det är väldigt svårt, för det finns massa bra saker med alla partier (utom SD), men dåliga också...

Ska se en litenliten stund på TV nu också faktiskt. Det händer så sällan, och jag har ändå stretchat och fyllt på med energi i kroppen, så det blir bra!

Kanske kör på en oliv-inpackning av händera ikväll? Det är så härligt! Om ni missat det inlägget, så kolla i kategorien "Kläder&sånt". Jag hoppas i alla fall jag lagt den där! (;

GOTNATT gott folk, sov gott♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Det finns faktiskt bra med SD också, och dåliga. De bra är om deras "brott & straff" politik samt om vad de vill ge äldre för fördelar ;-) Men hur som helst, så finns det ju ett parti med flesta saker som är bra - moderaterna :D haha



Sv: Jag gilalr inte bars, energidrycker osv. men de där svenska vitamindryckerna är faktiskt hälsosamma och innehåller mycket viatminer/mineraler/antioxidanter, och de är så fräscha och goda att dricka :D

Goood night & sleep well!

2010-09-15 @ 22:54:20
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0