Klar för servering!

Den lilla matchen gick superbra att döma, inga problem!
Jag har ätit en snabb lunch, och duschat. Så nu har jag fixat mig til serveringen, och lyssnat på glad studsarunt-musik!

Om en halvtimme skjutsar mamma mig & Tob till familjen vi ska servera hos. Jag vet att det är en yngre kille i skolan, som Tob känner som vi ska vara hos, och det blir säkert superskoj och bra!

Tyvärr så missade jag erbjudandet om att spela en match nu på eftermiddagen, eftersom jag inte skulle hinna tillbaka till fyra... Det var i alle fall inte med mitt eget lag, så det var en lättnad på det viset!

Jag tror vi kommer hålla på till tio-elva alltså lovar jag inte mer uppdatering idag, men så kan ske!
Ha en fin lördag, folket!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0