Klädstil vaddå?

Bilder på min lite höstigare outfit idag. Jordnära och inte direkt färgsprakande. Jag älskar ju färg, mänter och massa tokiga tryck mm, men minst lika mycket älskar jag lugna stilla plagg.
Väldigt svprt att nämna namn på mina kläder... Rosetter, blusar, band, krås, knäppningar, siden, skjortor och kragar är underbart (kanske typ romantiskt och kvinnilgt). Men ibland gillar jag att ha på mig skojiga t-shirts med sköna jeans också. Eller ett par högt satta chinos med instoppat linne och bälte. Eller ett par slitna jeans med oversize-tröja, klackar och skinnpaj. Eller tight och tunika, kofta eller kort jacka... Oändlig variation! Love it!


Idag blev det en otroligt härlig siden-tunika med grå-vitt mönster i silver.
Ringar, armband och halsband till, såklart

Puffärm och resår i midjan! Silverringar i öronen

Satsade på silver-skugga på ögongloben (ej hela vägen) och vitt i vrån.
För en gång skull svart lite svart mascara både övre och undre fransraden
(kör annars oftast bara mörkbrunt på övre, när jag väl anävnder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0