Iväg till frissan!

Nu ska jag gå några gator bort och klippa mig! Susanne som har en supercool & fräsch salong i källaren hemma, är världens bästa frissa! (-:
Jag ska bara toppa mig för att få håret att växa lite, annars är det inte så slitet. Och färga ögonfransarna igen.

När jag kommer hem blir det middag med familjen, jag plockade fram ett par paket linser & bönor vi köpte ärom dagen. Vi äter aldrig sånt hemma, men jag ska börja tycka om det, så det är bara sätta igång! Nä, så hemskt tycker jag inte det är, men det stämmer faktiskt att vi bara ätit linser en gång, när jag gjorde linssoppa för något år sedan, hehe. Gillar ni bönor, ärtor& linser?

Eventuellt ska jag spela en match också senare ikväll med F-96 igen. Inte säkert, men kanske. Mig spelar det faktiskt, för en gång skull ingen roll, för onsdagar är min enda vilodag nästan. Fast jag ska lägga upp ett tränings- schema tror jag, utöver fotbollen. Då kommer jag köra 7-8 gånger i veckan inkl. skolidrott.

Nu ska jag kila, hoppas det blir bra!

Senaste gången hos Susanne i juli, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0