"I rymden finns inga känslor"



Jag var ju och såg denna film på Sergel idag med några vänner. Den var verkligen helt underbar! Man blir helt kär i Bill Skarsgård som spelar huvudrollen, en kille med Asperger. Han är en otrolig skådespelare, och agerar så duktigt inför en så svår roll. Man blir väldigt berörd och förstående av situationen kring hela filmen. Jag tycker verkligen ni ska se "I rymden finns inga känslor", för den visar verkligen att det visst finns kännslor! Som jag tidigare sa, så tycker jag svenska videos bättre bevisar en verklighet enligt svensk standard. Hur ett liv verkligen ser ut, inte det här brutala som alltid slutar lyckligt som i amerikanska romantiska komedier, även om jag gillar den också. Det här är nog en av de bättre filmer jag någonsin sett. Ni måste verkligen se den, man blir så otroligt glad också, så mycket skratt den bjuder på! Filmen passar alla oavsett smak.

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

tack så mycket, nej jag har fan märkt det, de flesta är bara bögar, inte för att de e fel på det men ingen som är straight har en riktig blogg va jag har märkt.



sv: tack ska du ha :).. du får gärna tipsa andra ^^.

kjam på dig.

2010-09-12 @ 20:13:12
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0