Höstväder

Trots att mitt finger fortfarande är lite trögt & stelt att använda, och att verkligen hela långfingret var svart/blått efter stukningen igår, har det gått bra. Skriften i matteläxan var kanske inte min snyggaste, men vad gör det?
Kirurgtejpen är perfekt att stödja med, så jag hoppas den feta svullnaden också har gått ner imorgon. Annas får jag ta't lugnt på idrotten om det är basket igen...

Stretching och dusch efter träningen avklarat (känner att jag väldigt mycket skriver om stretch, dags för ett inlägg i tränings-kategorin?) och dessutom lite påfyllning i magen! Egentligen borde jag skrivit lite på mitt NO-arbete, eftersom provet är imorgon och då hade det passat att lämna in xtra-arbete till dess. Men jag pratade med läraren och det kan vi ta lite senare. Har i alla fall pluggat ordentligt efter sista delen på Kraft&Rörelse (fysik), så det ska gå finimango! (-: 

Dags att börja krypa ned i sängen med boken vi håller på och läser i svenska.
Vänta...!!! Får inte glömma att borsta tänderna, hohohoho busigt!



Höst verkligen! :D
Jag blåser nästan helt allvarligt omkull på vägen till&från skolan!
Lite synd om det blir för mycket storm, men annars vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0