Hektiskt gårdag!

Waaah! Fi'låt för uppdateringen på senaste tid!!
Det var nämligen så att lördagkvällen hemma hos Mickis blev väldigt sen.
För att inte tala om söndagen, inte många minuter ledigt här alltså!

Det började på morgonen, med start av K2, dvs som en fortsättning på konfirmation fast tillsammans med annat folk och lite mer ledarutbildning. Jag var bara med någon timma innan jag åkte direkt till samlingen för match.
Då var det borta i Österåker, vi spelade 1 lika tyvärr. Det gör att vi verkligen inte kan vinna serien... :-(
Ingen bra match alls, men vi stod ändå upp för oss. CRED FÖR DET, TJEJER

Jag hann inte mer än att duscha innan jag kilade iväg på nästa grej. Jag engagerade mig då i valet, och stod utanför min närmsta vallokal och delade ut personvals-sedlar för Centerpartiet! Det var faktiskt riktigt kul att stå och prata med de andra partierna också, höra lite åsikter. Min väns gamla granne värvade oss för jobbet, och vi tjänade rätt fint på det med. + i kanten! (-:

Resten av kvällen spenderades med näsan i matteboken inför dagens diagnos, och såklart, framför valvakan! Det var ritkigt intressant att se!
När det sedan blev dags för att lägga sig, som blev redan vid halvtio eftersom jag var helt slut, tänkte jag ha datorn på magen och skriva ett kort inlägg. Då vägrar datorn avv fungerar, och för att lugna ner mig målar jag naglarna med stärkare istället, och sedan somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0