Hastigt matchbesked

Då klär man på sig sina älskade fotbollskläder och matchtröja igen.
Hos frisören får jag bekräftat att spela idag, och jag har inget emot att spela så mycket som möjligt.
Dock så är samlingen till match egentligen nu, men jag ska inte stressa, för jag hade ju redan inplanerade saker idag, så får man veta sent att man ska spela. Så jag ska bara byta om och sedan skjutsar mamma ner mig. Tror ändå jag bara missar snack i laget medan man klär på sig det sista, och det spelar ingen roll när det ändå inte är mitt eget lag. Min tränare sa att det är okej så länge jag hinner till matchen.

Imorgon har vi lite sovmorgon, så jag behöver inte heller stressa i säng. Åh vad bra en dag kan bli egentligen!

Förresten, mitt hår blev verkligen bra, så skönt och bekvämt att bli ompysslad av någon duktig!

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0