Fritid idag, mycket att göra!

Det är verkligen fantastiskt! På morgonen när man cyklar till skolan behövs kanske något mer, som halsduk och vantar, men luften är så frisk och skön, och dimman ger bara härlig stämning! Sedan framåt eftermiddagen är det soligt, varmt och skönt! Man kan lätt gå i långa byxor och en tunn kofta räcker över axlarna! Lovely

Även idag skippades sista lektionen, idrott. En hemuppgift fick vi istället om friidrott som vi jobbar med för tillfället. Jag älskar ju idrott, så några papper ska väl inte vara något att beta igenom? (-;
Idag är det ingen träning på schemat heller, vilken tur att jag har massa annat att sysselsätta mig med då:

Ο Räkna ett par sidor i matematiken
O Ta en längre promenad i det vackra vädret medans det är ljust, kanske fota lite grand då
O Göra ett scrapbooking-kort och skicka till Göteborg åt min tre dagar gamla syssling
O Laga några smycken
O Fixa maten
O Städa om jag har tid & lust
O Göra medelhavskur för att få bort min nästäppa
O
Fylla kalendern, planera och anteckna massa tankar&ideér i mitt plotterblock 

Vi hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0