Fotboll är livet!

Mjo, ni gissar säkert att jag har tränat fotboll idag? Jajamän!

Jag vet att jag är kass på uppdatering så här denna vecka, men har haft lite för mycket i skolan och sena dagar för att hinna blogga. Och jag känner inte pressen att jag MÅSTE blogga, men jag tycker såklart om det, och det är synd om jag inte hinner...
Efter skolan idag, rätt tufft schema på torsdagar, träffade jag en vän och sedan åt en perfekt middag. Massa wokade grönsaker med kokosmjölk, kyckling, bacon & pasta. Sedan fotboll, och jag älskar varje sekund av att träna sporten. Att vi är en fantastiskt lag gör inte saken sämre heller!

Nu har jag stretchat till Kent på Spotify och duschat. Känner mig slut i kroppen, så snart läggdags (o:

Imorgon blir uppdateringen om än sämre, men vi får se. Jag ska till Råsunda och titta på Sverige-Ungern med fina laget!

Haha, något år sen på Gröna Lund med bästa Cecilia & Josefin i laget.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: det låter ju jätte rolgit, ska absolut testa zubma :D

Ha en underbar fredag & start på helgen!

2010-09-03 @ 08:26:28
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0