Bio i stan med vännerna

Om en timma tar jag tåget in till stan med några vänner. Vi ska se "I rymden finns inga känslor". Jag och Frida älskar svenska filmer, men jag vet att så många inte tycker om dem. Men vi tycker de är mycket mer känslosamma och påverkande. Någon som sett filmen, är den bra?

Jag är inte så sugen på shopping osv, så det blir nog inte så mycket mer än bio och prat. När jag kommer hem måste jag göra idrottsläxan, har totalt glömt bort den! Sen blir det nog mest en vanlig kväll med lite vila inför en ny skolvecka. Vi får se helt enkelt. Jag är säker på att dagen blir bra! (-:
Vad ska ni göra en söndag som denna?


Bild från trädgården härom dagen

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hi!..allt bra idag eller? :), hoppas det =)..Ciao

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 14:38:16
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0