Ännu mer bakning med Maria

Tjena!
Maria sitter här i mjukisar på min säng, och vi är klara med allt: plugg, bakning & musik.
Jag cyklade hem från skolan i ösregn. Jag kom hem alldels dyngsur och håret hängade i stripor... Men det var bara mysigt att komma in och torka sig, sätta upp håret, tofflor & mjukiskläder!

Sen satte vi igång med bakning av chokladbollar & småkakor. Medan degen svalnade i kylen, övade vi stämmor till musiken. Efter att vi var klara med bakningen åt vi middag.

Nu sitter vi och pratar, och har skrattat grymt mycket åt roliga röster & miner vi ägnat oss åt, HAHA!
Bästavän far om om en halvtimme ungefär...
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, träningen blev inställd vilket är jättetrist... Kanske tar en promenad och kör lite styrketräning hemma. Sedan bara ta det lugnt och njuta av en läxfri kväll.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0