Torsdag 21okt

Nyss hemkommen från skolan, och idag var det riktigt isande kallt att cykla både till&från. Mina öron krampade imorse, och det gjorde ont att vrida på huvudet, jag glömde mössan...

Nu hade jag tänkt att träna, så här tidigt på eftermiddagen. Fick veta igår att jag hade löpträning ikväll, och bestämde att jag skulle gå på den. Sedan kom jag på att 456:orna har musikal i aulan, som vi hade bestämt flera i klassen att vi skulle gå på. Så jag tänkte att jag tränar själv, men nu ångrar jag ändå att jag inte valde träning med laget, har en klump i magen. Vet att det är barnsligt, men I miss them. Jag älskar fotboll, och laget! ♥
Men jag får stå för vad jag lovat & bestämt mig för, vilket betyder Friskis&Svettis gym om en stund, bara lite mellis först. Blir nog löpning på band i 1timma, ochsedan styrka.

Får se om vi hinner höras av innan jag går på musikalen ikväll, annars hörs vi troligen efter det!
Ha en skön torsdagseftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0