SUPRISE!

Gästbloggaren nummer 1 här! S&fia skrev ju tidigare att ikväll händer det en väldigtväldigt rolig grej, vill ni veta vad? Vi ska ner till pizzerian i Infra och äta med laget (+ föräldrar)! Kommer bli asbra rent ut sagt, för det blir det alltid med vårat lag. Halv sju ska vi vara där så nu håller Fia på och byter om, sen ska vi börja gå.

Idag mötte Fia mig vid stationen när jag kom med tåget, sen tog vi en promenad till Väsby Centrum och bara kollade runt (båda kom hem tomhänt). Sen tog vi en promenad hit (med ett stopp på BK och ett på ICA, inte bra av mig alltså)!

Hahaha, Fia har tänkt gå på toa två gånger nu men båda gångerna har det varit upptaget, så nu böjer hon ögonfransarna bara för att dra ut på tiden.. Typisk Cecili@ och S&fia humor!


Det gäller ju att bjussa på sig själv, eller hur?
Jag älskar dig mest cheyen! Du är bra, bättre, bäst.
PUSS&KRAM
The One And Only, Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0