Sleep well (cykelställ)

Ja, som den duktiga gästbloggare jag hade idag så har alltså mestadels av kvällen tillbringats på en pizzeria tillsammans med laget & föräldrar. Riktigt mysigt som vanligt med allt som har med fotboll och F-95 göra! (-;

Så fort jag är klar med det här inlägget ska jag lägga mig bums. Jag är verkligen trött och behöver sova ordenligt, och där med basta! Imorgon väntar sista matchen för säsongen mot Åkersberga och då gäller det vara pigg som mörten. Sedan är det faktiskt en massa plugg som jag verkligen behöver göra, och det är lika bra att få det gjort. Jag laddar redan nu.

Men det är viktigare att ladda för matchen, den betyder mer (=måste sova nu!)

Sweet dream's ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0