Promenad och Thédrickande...

Jag lade ner skrivandet för ett tag sen, och tog en långlång promenad med pappa och storebror. Det blev över 1timma ute i höstmörkret, och med tanke på min förkylning (som blivit lite mer seg huvudvärk osv, tyvärr) så är jag helt borta nu, känner jag. Hjälp! Ska lägga mig ner och läsa på lite tyska. Det måste jag göra, men det orkar jag. Ska nog för en gång skull (jag hatar thé, men jag önskar med mitt liv att jag ska tycka om det, så det är lika bra att börja träna) ta en liten kopp med varmt thé, mamma har smaksatt med kärlekssort! Det låter ju så fint och gott, och alla vackra påsar och dofter med underbara namn får mig svimma. Thé, snälla älska mig!

Nä, nog med uppdatering för idag, sov gott sen kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0