Ovanlig match...?

Nu begraver jag mig med NO-uppsats och matte ett tag innan jag tar en paus och träffar en vän.

Matchen slutade i förlust, men jag är ändå nöjd med hur det såg ut. Med tanke på en lite speciell uppställning med ett lag som innehöll 94a, några av våra egna 95:or & två 96:or (som alltid spelat med oss), 97:or och som grädde på moset några smurfar från F- 99. Sug på den japanen va? Tänk er tre duktiga flickor (ja, de är grymma, annars hade vi aldrig lyft in dem hur stor spelarbrist vi än hade) som går i femte klass och är kanske 11 & 10 år, springa runt och jaga boll tillsammans med stora 95:or eller i vårt fall även två tjejer -94!
Men jag känner mig ändå rätt bra för det gick faktiskt bra för mig. Körde på som mittback vilket är rätt nytt, och även som ytterback. I vanliga fall spelar jag yttermittfält eller möjligtvis på topp. Men min tränare vill testa lite nytt och tycker jag passar på backlinjen!

Tugga plugg är det som gäller nu!

Kommentarer
Postat av: jossan

ny blogg! :D

2010-10-03 @ 20:56:47
URL: http://josefinstyle.devote.se
Postat av: liindblaads

haha laholm ligger längst ner i halland :P

2010-10-03 @ 21:08:12
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0