Ny design? Vad tycks?

Tack Sara att du räddade min bloggdesign. You are super! :D

Har faktiskt varit skönt med en realtivt bloggfri dag, och jag har verkligen inte gjort någonting! Annat än att leta upp lite inspiration åt mig själv och andra, som kommer dyka upp i bloggen senare. Är inte klar med designen än, lite småsaker hit&dit som ska fixas, kategorier som ska ändras. Det kommer eftersom!
Nu ska jag testa att göra högskoleprovet på datorn. Min storebror gjorde det igår, han tyckte det gick relativt bra för att vara så ung (18 år), och jag tänkte testa bara för att se vad det egentligen är. Det är ju inte särskilt seriöst när jag gör det själv på DN. :D

Tack igen Sara för bra jobb, verkligen smörnöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0