Myskväll

Just nu ha mitt humör sjunkit något... Jag byter ut sidenblusen mot mjukisar istället. Och så ska jag plocka i ordning alla underbara presenter jag fått från släkten idag! Måste också läsa konsumentekonomin, prov på tisdag, GAH! Fast det går bra, och det är intressant och då brukar det underlätta. Jag kryper ned under en filt och mosar upp mig mot min nya enorma kudde med Kent på, så kommer det gå fint!

Eventuellt går jag ut och träffar en fin vän om jag hinner. Ska se hur det blir.
Känner mig väldigt oinspirerad och fåordig... Ni märker nog. Det är fel humör just nu. Jag som annars brukar vara så glad? (-:


Älskade F, kom hem från sköna Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0