Match mot Föräldralget BK

Tjolahopp! Här kommer S&fia som inte uppdaterar på fredagar 22oktober 2010! :D

Nä, jag hade helt enkelt annat för mig. Till exempel träffa många fina vänner, äta middag, skratta, prata, mumsa nattmacka & sova. Det är la Lux. Kändes som en perfekt fin dag igår. Och jag vet att typ varenda bloggägare ar klagat på snön som föll i Stockholm, men det struntar jag i! Det var inte flera meter, kanske 5cm, det var inte allt för många minusgrader, och den var mysig! Så trevligt att någon är positiv i alla fall! (-; Dessutom är den snart borta, och det finns inget att göra åt att snön faller från himlen.

Idag väntar en otroligt skoj dag. Det som förgyller min lördag är föräldramatchen vårt lag ska spela idag. HEJA BARNEN! Haha, och som jag saknat att spela med mitt lag! Päronen kommer be om nåd efter två röda, låt oss köra över dem!

Ikväll fyller Kusinvitamin Kakis år (eller han fyller år hela dagen, antar jag) så vi ska dit och fira honom och min morbror som fyller om en vecka. Måste ändå säga att jag är lite avis, för de ska åka till Israel i två ½ vecka snart, och mormor&morfar åkte till Paris imorse. Kul med lite omväxling.
Innan pappa kommer hem från sin jobbkonferens och vi ska mötas i fotbollsmatch,
ska jag börja med en grund&botten för mitt SO-arbete som ska vara inlämnat senast på fredag. WAH.
Okej, vilket busigt & glatt humör jag var på då! (Som nästan alltid!)
See & hear soon!

Jag tror vi vinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0