Latino-dans

God middag med familjen nu ikväll. Höstigt med grytbitar, rödvin, lagerblad, lingon & lök.
Tog en pratprommis med Cissi först, och luften är verkligen underbar så här på hösten. Tog ett par bilder, men jag visar dem lite senare, orkar inte ladda upp bilder från kameran igen.

Jag har packat ned mina smycken jag fick i present i lördags, och plockat runt i min låda med alla armband, ringar coh askar. Halsbanden hänger på insidan av the wardrobe, och samlingen bara växer. Jag ser lissom inte alla, ch vad jag har att välja mellan?
Samtidigt har jag lyssanat på musik & dessutom några stämmor på webben som jag behöver lära mig ordentligt till konserten.

Nu ska jag byta om till träningskläder. Hade tänkt gymma före passet. Idag blir det F&S verision av latinamerikansk dans. Alltså lite som zumba (Friskis har inget koncept för den träningsformen, de har en del krav för att de ska få godkännas på pass i deras förening, så några tjejer som är ledare i Sollentuna men driver ett zumba-företag vid sidan av brukar leda), men det här är deras egna pass. Minns inte vad det heter, berättar sedan!  
HA FINT IKVÄLL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0