Längtar till lovet!

Åkte till löpträningen på dunjackan på, och var lite avis på de andra som sprang. Men jag och Cecilia, som inte heller ar med och tränade, hade pratstund. Sen har pappsen och jag tagit en kort promenad för ytterligare lite luft, och nu ska jag njuta av att inte ha pluggat idag.
   Gjorde klart ett uta mina 3D-kort, som ska bli doppresent till min syssling i helgen. Eller det är ju inte hela presenten, utan bara "På dopdagen-kortet". Hinner inte fota ikväll, kan visa en annan gång!
I helgen ska jag nämligen till Göteborg (Sveriges underbaraste stad, I love it!) för att träffa sötnosen. Åker lördag-måndag, ska bli superkul start på det efterlängtade lovet, hoppas jag hinner med en dag i stan också. Götebrog City är gryymt!

Nu ska jag se över packningen för helgen, mjuka upp mig och sedan vila. Huvudvärk...
Ha en fin kväll, imoegon är det FREDAG! (Och inte vilket som helst, utan lov-fredag, älska!)

Innan hösten trätt fram jag älskar att hålla på med kameran! Foto
är för skoj alltså, jag saknar en systemkamera bara.


Kommentarer
Postat av: josefin (Marias syrra)

inte jag! xD

2010-10-29 @ 20:48:21
URL: http://josefinstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0