Kroppslig boost

Jag har verkligen myst med mig själv ikväll. La en ansiktmask efter duschen, medan jag började på filmen Valentine's Day. Tyckte inte den var så himla bra faktiskt, alldeles för rörig. Men vad gör man inte för en egentids-kväll i soffan med en film som egentligen inte har någon mening & som man kan förutsäga slutet på!? Jag älskar RomCom's ändå, just för de där känslorna som egentligen inte xisterar, men tårarna kommer fram ändå, man blir rörd.

Passade även på att packa in händer & fötter i olivolja. Fossingarna njuter fortfarande i sina nya frottésockar! C-vitamin fylldes på också, med hjälp av jordgubbar & röda vinbär. Toppade med lite müsli (torkad frukt, nötter & gryn i är grymt för kroppen) och mjölk.
Nu är ögonlocken lite för tunga, såjag ska krypa ned i en underbart mjuk säng och dra täcket upp till hakan och somna på två röda.

Detta är njutning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0