Känner mig uppjagad?

Har lite bråttom nu, såg kommentarer nu som jag vill svara på. Publicerar några stycken, sen svara jag på fler sen!

Är lite skakis och trött i kroppen efter ett tag på fotbollsplanen med skott, volleyskott, finter, driva mm.
Stack nästan direkt till gymmet sen och körde uppvärmning och sedan bröst, nacke, rygg, och armar.
Jag har ätit en god middag med färskpasta, fläskfilé, örtcremé fraische, färsk ruccolasallad och soltorkad tomat.
Efter en varm och skön dusch som är svår att ta sig ur ska jag nu kila bort till Ellen och titta på film tillsammans med Frida, Maria, Mikaela +/- någon.

MÅste ta det lite lugnt nu, känner mig så uppjagad. Inte bra.
Djupa andetag, in & ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0