Individuellt

Nu har jag sen jag kom hem från skolan för någon halvtimma sedan, suttit i trosor och linne och tagit det lugnt framför bloggar mm. Nu ska jag klä på mig lte träning- och fotbollskläder och kasta mig på cykeln med en boll!
Jag ska träna lite själv på planen, lite vänsterskott (som jag för övrigt har fått rätt bra kläm på!), finter, teknik mm. Jag ska erkänna att jag nog aldrig gjort det förut, trots min långa fotbollskarriär...
Men jag kände mig plötsligt väldigt sugen på att köra ordentligt med individuell träning, och då kör jag på!

Efter det får jag se om jag tar mig till Friskis&Svettis och kör lite styrka för armar & mage.
Ikväll får jag se om det blir film tillsammans med några vänner, eller om jag stannar hemma med pappa. Resten av famlijen är borta! Jag hinner höra av mig mer sen.
Nu sak jag ta något lätt att äta innan jg sticker iväg.


Vägen till lycka är att göra det som gör dig lycklig


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-01 @ 16:41:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hahaha fan va nice :D tack så mkt :D

2010-10-01 @ 18:39:16
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0