Guitar Hero!

Båda brorsorna har dragit ut, så jag ska spela Guitar Hero på högsta volym tills jag stupar ikväll! (-;
Middagen blev kanon, helt grymt god, men proppmättande! Skagenröra, salladsblad, citron & räkor på kavring, och sedan oxfilé med potatisgratäng & vitlök, varma grönsker och kantarellsås.

Lyssnar järnet på lagommusik nu! Typ Oskar Linnros, Raubtier & en del av Kents låtar med lite mer ös i. Filar naglarna till det, och ska måla dem med stärklack. Sedan blir det GH, woho!

Imorgon ska jag upp rätt tidigt, dels för att döma. Men eftersom Johan fyller 18år så har mamma & pappa fixat någon surprise, som inte ens jag vet vad det är. Så vi ska åka iväg klockan9, för att överraska den myndige! (-;

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0