Födelsedagsmiddag

Usch vad man blir galen på blogg.se! Tog ett tag innan de löste problemet, och jag hade precis blivit klar med ett fint inlägg för publicering, men nejnej!

Nu har jag i alla fall en liten stund till vid datorn innan jag ska sova. Sovmorgon imorgon, yeah!
Dagen har verkligen varit kanon! Började med en del fina presenter. Tänkte visa några av de bästa när allt firande är över efter helgen, med släkt. Vännerna blir det för nästa helg! 

Efter att jag förberett äppelpajen, fick pappa och jag för oss att springa, så det blev helt enkelt en löprunda i otroligt härligt tempo! Ökning hela tiden, men vi höll den farten också! Coolt att springa i oktober, riktigt fin & fräsch luft! Efter en kort dusch, lagade vi mat tillsammans, som blev skaldjurspasta, som jag valt! Grädde, kryddor, vitlök, kräftstjärtar & färska räkor till färsk fettucini. SUPERMUMS! 

Ganska nyligen åt vi upp den smarriga pajen framför TV:n. Verkligen höstigt & enkelt med äpplen och kanel. Godaste blandningen! Sedan har jag fixat lite på datorn och med bilder. Bland annat installerat mina nya högtalare som min storebror gav mig i present.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite grand, sov gott!

Blir man lite sugen?

Äppelpaj med mycket smuldeg och extra mycket kanel&socker


KIKA IN I BLOGGEN IMORGON, DÅ VISAR JAG UPP CUPCAKES SOM JAG BAKADE NU I VECKAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0