Cupcake-time!

Jag uppdaterar lite dåligt just nu, yrsäkta! Sen jag kom hem från skolan efter en sk. 300-träning på idrotten har jag förberett lite pluggande, handlat inför kvällens bakning, ätit middag och fixat med rummet.
Tyvärr blev träningen inställd ikväll, fy vad tråkigt! Men 300-träning innebär en massa styrkeövningar som upprepades totalt 300ggr, så det är väl okej på den fronten ändå...

Nu ska jag baka fina cupcakes till helgen! Äntligen, vad kul det ska bli! Jag älskar det!
Jag sak verkligen försöka uppdatera er lite mer idag med roliga bilder & tips.

VI hörs sen!


Jag älskar sånt här


Kommentarer
Postat av: Din bästavän!

MIN PRESENT :D :D <3 <3 <3



ps. du är bäst.

2010-10-04 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0