Blåsor under fossingarna väntar...

Mina fötter tigger efter behandling nu, efter ett intesivt pass av DansAfro.
 Zumban var utbytt idag... Men det gjorde inte så mycket, för afro är så sjukt skoj det med! Har bara kört ett par gånger på SATS, men Friskis verision är minst lika bra. Egentligen bättre eftersom lokalen är ca 10 gånger större, det är mer folk, högre musik och roligare/lättare att verkligen köra slut. DansAfro är inte så himla krävande, så jag räknar det till mina lättare pass. Körde lite armar & rygg på gymmet efteråt.
Man dansar ju barfota, och stampar ordentligt i golvet, hehe! Jag har i alla fall uppoffrat en het dusch och tvagning till mia stackars fossingar. Tur att de hade kul på kuppen i alla fall, haha!
De ska till&med få en olivinpackning inatt.

Nu ska jar kika igenom det sista inför provet imorgon. Kände under träningen att det kommer gå riktigt bra. Lita på dig själv och din insikt!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0