Packar inför weekend

Jag har faktiskt lugnat ner mig lite nu med stressen och haft tid just idag. Ska det behövas att gå hem från skolan tidigare, och en träningstid lagd vid åtta för att hinna med allt?

Jag har både pluggat, fixat tvätten, tagit det lite lugnt och börjat packa. Jag ska nämligen göra en fantastiskt skoj sak i helgen! Tillsammans med hela laget ska vi imorgon kväll åka till Åland för att spela en fotbollscup inomhus! Hur kul som helst!Jag älskar att kombinera mycket tid med laget, och mycket tid med fotbollen.
Det var inte så länge sen, slutet på augusti som vi befann oss i Danmark tillsammans!

Det bli nog ändå sista inlägget för ikväll, har fortfarande saker kvar att göra. Och nu drar jag på träning. Förresten, tidsinställer en humoristisk video till er ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0