Tjejmiddag!

Eftersom jag precis berättat om mässan kan jag fortsätta om mig själv istället.
Skönt att ta av sig kläderna som man vandrat runt med hela dagen, och ta av sig skorna. Därför sätter jag mig vid datorn en stund nu i bara morgonrock. Jag har redan planerat vad jag ska ha på mig när jag byter om strax.
Jag ska nämligen till en fin tjej Josefin på tjejmiddag. Det ska bli s underbart & trevligt så!
Ska fixa klart det sista med hennes present, tänkte visa inslagningen sen (-;
   Därefter hoppas jag på att Cissi fortfarande vill promenera dit med mig. Vore jätteskönt med luft och motion!
Vi hörs antagligen imorgon, kvällen kommer spenderas med fina människor i sällskap.




GRATTIS TILL EN FIN FLICKA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0